dlx

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Avreagerar mig bara...

Av DLX - 15 oktober 2011 14:54

Ja, det är jävligt rörigt här just nu för att vi håller på att städar ur hallen och Tildas alla saker som ska ner i källaren står i vardagsrummet... Allt det är bara skit fick jag nyss höra. Vi tänker tydligen skaffa kåk för att få in mer skit som står i vägen............ Fy fan!!!


Jag kämpar hela tiden med att röja dom här jävla 74 kvm, men när man inte får slänga gamla saker, inte orkar bära tunga grejer själv, så skiter man i allt till slut! Jag får inte ens hjälp med tvätten!!!


Jag försökte röja ur alla garderober i hallen för att jag skulle kunna göra i ordning hallen, måla och skruva upp nya hatthyllan, men det tog stopp! Niklas op kom ivägen för att jag skulle kunna få hjälp med det...


Är less på att få höra alla jävla taskiga kommentarer som får mig att börja gråta! Sätt aldrig mer eran fot här och inte i huset sen heller, för allt är och kommer bli skit för er!


(Och ja, så stod barnvagnen i hallen också, eftersom vi flyttade våra hjul från Lithners så de inte skulle bli stulna... Också SKIT att man har den inne istället för i bilen....)


Och 945, ja... Den biljävlahelvetesskiten struntar jag fullständigt i hur den ser ut invändigt för den ser lika jävlig ut på utsidan!!!






Fy faaan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av DLX - 18 februari 2012 22:44


Huset borta från Hemnet och Länsfast. Besiktigat och klart, kontrakt skrivet och handpenning lagd. Lägenheten uppsagd, dagisplatser ansökta och flyttpackningen påbörjad. Jag visste inte att man kunde ha så här pass mycket s.k.i.t. hemma. Fy vad vi sk...

Av DLX - 9 februari 2012 19:05


  Här kommer vi bo från och med 30:e april om besiktingen är u.a.     ...

Av DLX - 5 februari 2012 13:11

Det är kaos. Jag mår inte bra. Känns som om det är på väg åt samma håll igen. Jag har försökt med allt, men ingenting är intressant nog för dig. Jag vet inte vad mer jag kan göra. Ge mig ett svar!...

Av DLX - 3 februari 2012 21:09

   

Av DLX - 2 februari 2012 19:39


Snart kommer Niklas hem och då blir det pizzakväll! Måste bara försöka få lilleman att sova först, men jag antar att det är problematiskt med tanden som har tittat fram (igen). Mammas lillplupp, tycker synd om honom!   I måndags var vi på husvisn...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards