dlx

Alla inlägg under januari 2012

Av DLX - 23 januari 2012 22:31

Piffar till mig lite innan Niklas kommer hem. Längtar!

Av DLX - 20 januari 2012 16:43

 


En bild säger mer än 1000 ord sägs det. Vad säger denna bild DIG?

Av DLX - 18 januari 2012 23:35

Känner mig så malplacerad var jag än är och i vilket sällskap jag än befinner mig i. Fel ord känns rakt in i hjärtat på mig, oavsett vem som säger dem och vad personen egentligen menar med dem. Varje uns av tystnad känns riktad mot mig, som att jag inte borde vara där, en önskan om att jag kunde försvinna.


Isolerar mig. Det är fel på mig. Jag har insett det nu. Jag är konstig, inte som alla andra. Jag är udda. Ett miffo som ingen vill känna vid. Är ett rent under att jag har en familj. Eller, ja...

Av DLX - 16 januari 2012 15:23

...passar jag på att blogga eftersom vi var på husvisning idag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om det. Måste väl smälta det lite. Ta in alla intryck och låta magen få känna efter om det här är VÅRAT hus eller inte.


I helgen firade vi Tilda. Lokeman ska komma och fira och leka imorgon, på Tildas födelsedag. Tänk att hon redan är fyra år! FYRA ÅR!!! Vart har tiden tagit vägen? Och Tychot är sju månader... Och bebisen i magen är 18 veckor. Herrejösses!


Nu har nog baconet tinat litegrann i alla fall, ska nog ta och börja med maten ifall att Kickis och Kevin ville komma hit och fika med oss. Niklas lånade bilen, så är lite fast hemma. Men det gör inget. Jag har mycket att göra här hemma ändå.


  

Av DLX - 9 januari 2012 08:11

Vanligtvis vaknar jag av alla ljud på parkeringen. Inte i natt. Jag var för trött och sov jättegott. Och därför, BARA därför var det någon/ra idiot/er som gjorde inbrott i våran bil. Fan vad less man blir! Men jag har mina misstankar eftersom jag har ganska god koll på bilarna som passerar här om kvällar/nätter...

Av DLX - 7 januari 2012 15:46

Jag älskar dig!

Av DLX - 5 januari 2012 20:12

Idag var jag till BM. Tog lite prover och fick tid för UL. Fattar inte riktigt att jag ska gå igenom det här igen... Helt otroligt!


Nu äter Tychot, medan badvattnet fylls i badkaret. Och sover inte han sen då vet jag inte vad jag ska göra!!! Vi börjar bli lite less på att han ska sova med oss varje natt. Speciellt eftersom liten kille tar upp hela sängen...


Dags att kolla till vattnet. Hörs häj.

Av DLX - 4 januari 2012 22:17

Hämtade min iPhone idag. Är inte så vidare imponerad. Mottagningen i denna telefon är sämre än i förra, jag hör ingenting i den (måste alltså ner på Expert igen... Suck!) och jag SUGER på Wordfeud!

  


Annars då? Jo, tack, BM imorgon. Blir väl satt på samma skit som vanligt... JÄRN, ANNELIE!!! Och behandling för den kroniska UVI:n. Hoppas på en lugn graviditet denna gång. Var mycket stök när jag väntade Tycho...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards