dlx

Alla inlägg under augusti 2011

Av DLX - 29 augusti 2011 23:00

Idag fixade jag klart bordet. Tyvärr blev resultatet ej som jag ville att det skulle bli, så det kommer att vitlaseras istället.


Efter slipning måste man städa, för det ligger ju slipdamm precis överallt. Passade på att göra om lite i vardagsrummet. Bild hur det ser ut just nu finns på FB. Kommer här sen också när akvariet är borta och det är lite mer städat. Just nu är det en väldig oreda. Plötsligt lyftes den här hemska tapeten vi har här inne. Så nu vet jag inte om jag vill tapetsera om här. Haha! Tur vi inte har beställt tapeterna!

   


Morgondagens to-do-list:

  • Köpa lasyr till köksbordet.
  • Måla en blomkruka (ska svampas).
  • Gå igenom inköpslistan till IKEA-besöket och HÅLLA budget!!!
  • Städa klart lägenheten.

Nåja, färdigskrivet för idag.

Adios!

Av DLX - 28 augusti 2011 23:32

Innan jag går till sängs vill jag dock bara tala om att jag har haft världens bästa helg! Tack, älskling, för att du gjort den så fantastisk!


Nu ska vi lägga oss i sängen och mysa en stund. Godnatt!

  

Av DLX - 27 augusti 2011 19:44

Sitter i bilen. Har varit i Valbo och shoppat på H&M till Tycho. Nu roadtrip genom Totra på hemvägen. :) Sen blir det åter till bordet... Känns som om det här projektet aldrig blir klart!

Av DLX - 26 augusti 2011 11:47

Jag älskar er, Niklas, Tilda, Tycho och Vabis.

  

Av DLX - 25 augusti 2011 18:57

Så hann jag över till Eve med mina pyttesmå guppys (motför hennes megastora monsterguppys) och ut med Vabis innan hällregnet kom. Härligt. Då kan man småle helt ärligt.

  


Idag har jag slipat köksbordet. Har nu jätteont i underarmarna efter den träningen. Jösses! Min faster Laila hade då verkligen inte snålat med färg! Haha! Orkade inte slipa klart hela bordsskivan och har dessutom alla fyra ben kvar. Men ska väl ha nåt att göra imorgon också. Hehe!


När jag var ute och rastade Vabis ringde jag Niklas. Fick svar: "Jag står och pratar med bärgarn nu jag, hör av mig sen." Trevligast i världen. Tänk att den mannen kan verkligen göra mig nervös. Men sen ordnade det upp sig. Fick MMS som förtäljde historien. Dieselläckage vid filtren. PUST! Ingen olycka! Thank you, God! När man får sådana besked känns det som om man har vunnit en miljon på Triss. Är nog en snarlik känsla i alla fall.

  


Nu blir det smörpopcorn och Jimi Hendrix dokumentär på SVT Play.
Hörs hej.


NIKLAS   

Av DLX - 25 augusti 2011 16:58

ᛏᚤᚳᚽᛟ


ᛏᛁᛛᚦᚫ

Av DLX - 25 augusti 2011 09:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av DLX - 24 augusti 2011 14:24

Min helt jävla underbara blandras som så många var så jävla negativa till innan hon föddes. En helt fantastisk tik med klockrent psyke, om än något överlycklig, med ett riktigt jobbarhuvud och en överpositiv syn på livet. Det här är hunden som man bara får "once in a lifetime". Hon har ALLT! Jag är mallig ägare tilll Vabis, en ettårig Lancashire Heeler/West Highland White Terrier.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards