dlx

Alla inlägg under augusti 2011

Av DLX - 23 augusti 2011 14:10

Idag har jag, eftersom N lovat att inte sova bort hela dagen, varit till klubben och lagt viltspår med syster och våra hundar. BEHÖVER jag ens skriva att N sov så pass lagom länge att han hann äta frukost i en halvtimme, skita i en halvtimme, duscha på en halvtimme och sen åka och jobba direkt efter? Tur att man fick NÅN hjälp här hemma....... Eller inte.


Har nyss bubbat in Tycho och hans väska från bilen. Och, som vi alla vet, väger en bebis i bilstol mycket och bebisväskan med ombyten, en ny BabySemp 1 förpacknig och andra förnödenheter, kolossalt mycket för någon som inte har en kroppsbyggnad som påminner om Magnus Samuelssons...

  


Nu ska jag vika tvätt, hänga tvätt (som om man missar att tvättmaskinen är klar när man varit i samma trånga utrymme i cirka timmen!?), laga mat, packa badkläder och fika, åka och tanka, hämta syrran och Kevin (:D), bada, duscha stora barnet och mig själv, kvällsfika barn och natta barn. Ja, just ja, sen ska jag ju städa också. Är nog lagomt klar när N kommer hem igen. Men då ska ju han sova för han är så trött efter jobbet... Får nog börja ta i med hårdhandskarna...


Suck! Mycket som vill ur mig nu...


Hur kan man ens tänka tanken att dela upp barnen på två barnvakter!? Jag fattar inte tänket!?

  

Av DLX - 22 augusti 2011 20:11

Tack så mycket för era åsikter om föregående inlägg. De hjälpte mig verkligen i mitt beslut. Och beslutet är följande: Jag kommer att slå till på en vit "budget". Svart blir nog för mörkt då det kommer bli mörka väggar i rummet.

  


SNYGGT!

Av DLX - 22 augusti 2011 06:00

Ååååh! Tror ni inte jag har fått JORDENS, eller stryk det, UNIVERSUMS beslutsångest!? Joo, det är i valet och kvalet mellan två taklampor: Ellos.se" href="http://www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=53082&productId=319036&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=" target="_blank">DENNA vackra och budgetvänliga och Bluebox.se" href="http://www.bluebox.se/showinfo.asp?a05494" target="_blank">DENNA supertrendiga och lite dyrare. Vilken skulle DU ha valt? Kom igen, ge mig en knuff åt något håll!


I fönstren kommer tre stycken KNUBBIG stå. Alltså, ett i vardera fönster.


Jag älskar lampor! Skulle kunna ha hur många som helst. Men det har jag inte för jag är hemskt kräsen! Jag har väldigt svårt att hitta någon jag VERKLIGEN fastnar för. Ska nog ta kort på våra lampor och lägga upp så får ni se vad jag menar med att jag älskar lampor.

  

Av DLX - 21 augusti 2011 17:01

Ja, lägesrapport:


Bokhyllan är ommålad vit.

Taklampa, soffa, matta, fönsterlampor och soffbord utsedda.

Tapeter och vägghylla på gång.


Ska bara hitta TV-bänk och gardiner nu...


Det kommer bli grymt snyggt i vardagsrummet!

Av DLX - 18 augusti 2011 12:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av DLX - 17 augusti 2011 12:26

Vart fan har min spårsele tagit vägen? Jag som tänkte köra lite personsök idag, men då får det väl bli vardagslydnad istället då. Är faktiskt i behov av att göra det och nu är det verkligen dags att få tummen ur...


Igår var vi upp på klubben och körde agility. Fattar inte varför hon har blivit som hon har blivit. Hon var klockren förut, men nu beter hon sig som en hanhund... Börjar fundera om min hund är en hermafrodit. Haha! Skämt å sido, hon fattar vinken efter ett tag och skärper till sig.


Nu blir det ombyte och ett besök på klubben.

Av DLX - 17 augusti 2011 00:36

Ja inte vet jag. Det blir inte bättre än såhär i natt tror jag. Men det gör inget. Det duger fint. :)

Av DLX - 16 augusti 2011 13:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards