dlx

Alla inlägg under april 2011

Av DLX - 30 april 2011 13:23


   TDL280 - världens finaste Scania!   

Saknar tiden då den var flisbil. Alla svängar till Dalarna... Förbi hippien, Rudolf med röda drulen... Allt tok i hytten! Saknar Micke och Jimmy... Som fan!


Saknar alla tidiga vintermornar i Ala, snön knarrande under fötterna på väg till hytten. Lukten, kylan, summern som tjuter... Fan vad jag saknar allt med den här bilen! Min älskling!


Denna pärla har alltid en speciell plats i mitt hjärta. Konstigt att man kan fästa sig så till ett fordon...

  

Av DLX - 30 april 2011 11:36

Funderar över kvällningen... Ska man hänga med ner till Gävle eller ska man sitta hemma och uggla? Hmm.. Känns som om livet är för kort för att sitta hemma och uggla. Får väl se vad som händer. Hinner nog vela länge till.


Hade en trevlig kväll igår i alla fall. Och håret blev inte alls helt jävla illa. Sägs det, men det sägs ju så mycket...   


Dagens nostalgitripp: Sex Pistols - My way.   

Av DLX - 29 april 2011 13:09

dagens vill ha: Godingen <3

dagens saknad: En Scaniahytt. 
dagens finaste: Samma person som alltid. 
dagens måste: Ringa Lindbergs.

dagens dricka: Fanta exotiska frukter.
dagens mat: Vet int än.

dagens kärlek: Sötaste i världen.

dagens mående: Ont i revbenen, annars okej.

dagens skratt: Inget än.
dagens tanke: Hur folk tänker när det gäller bojkotta bensinbolag genom att undvika att tanka på de stora bolagen.

dagens just nu: oduschad och luktar tallolja.

dagens längtan: Bebis
dagens låt: Thorleifs - Och du tände stjärnorna

Av DLX - 29 april 2011 10:46

Till den suraste, men sötaste, människan i hela världen.

Jag tycker om dig!

Av DLX - 28 april 2011 14:09

Längtar till den dag man har tid att utbilda sig till kapten. Är sjukt sugen på det nu, men kan ju inte göra det för barnen... Frakta runt containrar på ett jättefartyg mellan alla stora hamnar i världen. Fyyyy fan vad underbart! En stor dröm. Får väl se om den uppfylls någon gång...  


 

Av DLX - 28 april 2011 09:47

Börjar bli lite rädd faktiskt. Vad finns det för människor där ute egentligen? Skapar sin egen lilla fantasivärld de lever i? Gör mig grymt ledsen att det ska drabba mig... Och jag fattar inte varför det ska vara så jävla svårt att fråga en rakt ut hur det är, istället för att rykten ska få växa..?


Ska nog gå till botten med det här... Igår var det lustigt, idag börjar jag bli rädd... Finns det folk som utger sig för att vara jag eller är det bara en person som rätt upp och ned hittar på en jävla massa skit?


Hur som helst, fy fan!

Av DLX - 26 april 2011 12:12

Idag ska jag börja praktiken. Hoppas jag inte blir aptrött bara. Frågan är ju när ja börjar? Måste man ringa Susanne så hon får höra eller kommer dom att ringa en minut innan ja ska vara ute i Sandarne?


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ut med hunden... Sen mysa innan jag ska fara.

Av DLX - 25 april 2011 22:58

Idag har varit en sån fantastisk dag från början till slut! Nog för att min dag inte riktigt är över än, men det känns som om den inte kan bli förstörd nu. Längesen jag kände så faktiskt. Äntligen verkar vinden ha vänt!   


Färgade håret på Kurtan idag. Två förpackningar blekning blev det för den stackars hårbotten (som förövrigt fic sig en omgång av honom själv igår). Hur som helst blev han blond...ish! Fortfarande något gul, men tror int att det går att få det ljusare utan att han antingen tappar håret eller blir utan hårbotten.   


Sammanfattning av dagen: Kurtan, hårfärg, mjukglass, kebabtallrik, härliga sms, Vabis vs. arg katt, Nattbuss 807, Preem, en fantastisk och saknad röst i telefonen.   


Ska snart skutta ut med Vabis en sväng. Därefter sova, vakna, lämna Tildan på dagis, sova och praktisera på Josef Lindberg (eftermiddag). Lite smått nervös... Blir ju nåt nytt..   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards