dlx

Alla inlägg den 19 april 2011

:)

Av DLX - 19 april 2011 23:05

Jag är glad för att vi har glass i frysen.   

Av DLX - 19 april 2011 18:03

Onspoten på BSZ är inte så vacker... Å andra sidan matchar den bilen då.


Tony kopplar släp.


Mosters lilla älskling.   


Lars kapar sönder ett tokfint flak...


BSZ var och hämtade ett släp!!!!!!


Mattes hjärta på skolan. Inväntar promenadsällskapet.


Det finaste som någonsin byggts!   


Hydraulik manövrering bil och vagn.


Godsbilen gick med Volvohytter ner till Gbg.


Jobbigt att apportera i värmen.


Monstret (Helmerbilen), Mohedsbilen, Godsbilen och Reines godsbil.


Reines flisbil, Monstret och Mohedarn.


Vabis frestade lyckan. Och hon plurrade!


En svartråtta som vägrar ligga stilla när man försöker ta kort. Nitro heter han!


Tilda tränar ölhävarnäven inför 2040 års säsong.   


Hip hop hunden. YO för fan!


Jag trodde jag fick en gryt-/vallhund, men tydligen fick jag en vattenhund... SURT!

Av DLX - 19 april 2011 13:54

Way too long I've tried to be
what I could never be
For too long you've rolled the dice
but you can't control me
I ain't talking 'bout romance
you may fiddle I may dance
Anyway it's just a game we play..


Ja, vad ska jag säga om dagen? Mysig och mindre mysig i omgångar. Hoppas dagen bara blir bättre!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards