dlx

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Kapten, kapten, isberg föröver!!!

Av DLX - 28 april 2011 14:09

Längtar till den dag man har tid att utbilda sig till kapten. Är sjukt sugen på det nu, men kan ju inte göra det för barnen... Frakta runt containrar på ett jättefartyg mellan alla stora hamnar i världen. Fyyyy fan vad underbart! En stor dröm. Får väl se om den uppfylls någon gång...  


 

 
 
Katie

Katie

28 april 2011 14:38

Heeler är trevliga med rätt uppfödare bakom sig :) Jag har mött på riktigt agressiva Heelers . . . Det har tagit lång tid för mig att våga börja lita på dem men sedan min dressyr tränare och kompis mamma började föda upp Lancashire Heeler har mitt förtroende för dessa hundar ökat och idag bara älskar jag dem! :D Så fina, trevliga, pigga, framåt och glada! <33

Detta är min första alldeles egna hund så det är spännande =)

Oj! Heeler/Westie det var en intressant kombination! xD vi har bara haft renrasiga hundar hemma så jag har inte mött på så många blandras ändå å absolut inte hört talas om den kombination som din lilla goding är :D

Kan tänka att den är söööt =) Hoppas du har en bra dag å Tack för din kommentar hos mig :D

Hälsningar, Katie <33

http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av DLX - 18 februari 2012 22:44


Huset borta från Hemnet och Länsfast. Besiktigat och klart, kontrakt skrivet och handpenning lagd. Lägenheten uppsagd, dagisplatser ansökta och flyttpackningen påbörjad. Jag visste inte att man kunde ha så här pass mycket s.k.i.t. hemma. Fy vad vi sk...

Av DLX - 9 februari 2012 19:05


  Här kommer vi bo från och med 30:e april om besiktingen är u.a.     ...

Av DLX - 5 februari 2012 13:11

Det är kaos. Jag mår inte bra. Känns som om det är på väg åt samma håll igen. Jag har försökt med allt, men ingenting är intressant nog för dig. Jag vet inte vad mer jag kan göra. Ge mig ett svar!...

Av DLX - 3 februari 2012 21:09

   

Av DLX - 2 februari 2012 19:39


Snart kommer Niklas hem och då blir det pizzakväll! Måste bara försöka få lilleman att sova först, men jag antar att det är problematiskt med tanden som har tittat fram (igen). Mammas lillplupp, tycker synd om honom!   I måndags var vi på husvisn...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards