dlx

Alla inlägg den 15 november 2011

Av DLX - 15 november 2011 13:31

Imorse blev det inget dagis. Tilda spydde ner hela sin säng och sig själv. Så det blev en dusch, tvätta sängkläderna, gosedjuren och madrassen... Sen har hon inte kräkits mer, men vi blir alla fall hemma från dagis denna vecka. Hellre det än att eventuellt smitta andra barn med någoning.


Nu har hon ätit lunch och inte spytt upp den, så ja, inte vet jag vad det var...



På ons nästa vecka blir det husvisning i Ljusne igen. Samma hus, men nu ska man väl kolla lite mer detaljerat än förra gången. Niklas ville kolla på rör och sånt. Ja, sånt där som är ointressant för mig. Jag har redan kollat min del. Och jag har väl gillat vad jag har sett...

  


Idag har jag även gjort klart loggan till klubben. Vi får se om den gillas och blir officiell logga eller om den inte duger. Hur som har jag haft kul medan jag gjort den. Älskar att pyssla med datorn!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards