dlx

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av DLX - 7 mars 2011 18:32

 Men nu var det längesen sist! Så vad har hänt?


Den 3/3 klarade jag uppskrivningen på CE. Var så j*vla skönt att fixa det! Kan inte beskriva riktigt med ord hur glad jag blev när jag såg den gröna texten "Godkänd" på skärmen efter avslutat prov! Wonderful!   


Sen blev det inte så speciellt intressant helg. Var mest i garaget och kikade på lastbilarna. Och jo, just ja, fick ju åka ner till Gävle på lördag kväll för misstänkt vattenavgång. Falsklarm visade det sig vara. Pust! Det var hemskt skönt att bebben inte var på väg ut. Behöver jag säga att vi kunde sova gott efter den turen?   


Idag har jag haft truckutbildning, vilket jag även ska ha resten av veckan. Under tiden jag hade teori hade bästa Jörgen uppkörning på CE. Och han klarade den! Jag är så glad för hans skull, men samtidigt är det sjukt tungt att han kommer att lämna oss på skolan. Har en känsla av att man kommer att höra från honom sen också, så jag behöver inte oroa mig alltför mycket tror jag. Ändå vill jag bara att han ska stanna kvar!      


Nu blir det pannkaka här hemma. Tilda är övertrött. Betyder att det blir läggdags för henne efter maten. Skönt! Då kan man fokusera på hemmet lite. Behöver städas innan jag blir ännu mer galen.   


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards