dlx

Alla inlägg den 11 september 2011

Av DLX - 11 september 2011 20:45

Undrar varför jag inte kan ladda upp bilder på bloggen? Har försökt hela dagen, men knappen "Ladda upp" funkar inte... Skitsida! Ibland är jag bra sugen på att byta tillbaka till min gamla blogg...

Av DLX - 11 september 2011 10:42

Har uppdaterat lite väl dåligt den här sista veckan, men har uppriktigt sagt inte haft någon lust. Rikitg skrivtorka. Plus att det har varit fullt upp då Niklas fyllde (26) år den 6:e och jag (24) den 7:e. Och som om det inte var nog så har vi kört halva lägenheten till tippen. Typ. Kastat soffan och lite annat skit och hämtat hem en mindre som jag hade när jag bodde hemma. Så nu börjar alltså vardagsrummet att ta sig!


Kommande inköp:

• En till soffa

• En mediamöbel

• Soffbord


Sen är det helt klart och man kan börja ta itu med de andra rummen. Exempelvis ska barnens rum målas och vårat ska målas och en fondvägg ska upp. Därefter är det hallens tur, men där har jag inte planerat vad jag ska göra riktigt. Skithuset får vara som det är helt enkelt.


Nåja, nu ska vi hitta på nåt här. Hörs, hej!


Ps. Tack Ronny för att vi fick låna släpvagnen! Ds.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards