dlx

Alla inlägg under mars 2011

Av DLX - 20 mars 2011 15:06

Är ute i Vannsätter och ska grilla. Tilda och hennes mormor är ute och leker i djupsnön medans hennes morfar grillar. Vabis sitter i bilen med rutorna nere. Hon löper ju och inte vill jag ha valpar! Inte Nitro- och Vabisvalpar i alla fall! Niklas kollar på dragracing på TV:n och jag sitter ju här och lyssnar på bandyn på radion. (HEJA BOLLNÄS!!! Nu ser ni till att vinna det här!)


Bläsmåla - Sandviken 0 - 1 just nu. Men det här fixar dom! Det MÅSTE dom göra!


 

Av DLX - 20 mars 2011 15:01

SOS Västkust

SOS Gute

SOS International

(SOS familj)

112 - luftens hjältar

112 - poliser

112 på liv och död

Och så vidare...



OCH nu det värsta: Alligator 112!!!


Nu väntar vi in P3:s SOS Ullared som tv-program.   

Av DLX - 16 mars 2011 19:54

Äntligen har jag återigen Photoshop! Slängde ihop nåt mysko till header. Kommer väl en bättre i framtiden hoppas jag.  Det är i alla fall skönt att äntligen ha sin hobby tillbaka efter ungefär ett års uppehåll! Nu jäklar ska det lekas i datorn!   

Av DLX - 16 mars 2011 17:08

Ska nog börja med LCHF. Prova kan man ju alltid göra. Eller?   


Och förresten har jag hittat en kåk... Men det är ju mindre intressant.   

Av DLX - 16 mars 2011 09:59

Fick precis ett vansinnesutbrott på hunden. Varför? Jo, det är andra bädden hon håller på att slaktar! Så fort man inte tittar så är hon där och river och biter sönder botten på bädden! Jag blir tokig!!! Vet inte vad jag ska göra för att få henne att sluta med dessa dumheter?! Hade det inte varit för dessa dumheter har hunden varit helt perfekt för mig!

Av DLX - 16 mars 2011 08:55

  

Av DLX - 13 mars 2011 20:35

Idag for jag och Niklas ut och hämtade Tilda i Vannsätter hos mormor och morfar. Sedan begav vi oss direkt ut till Sandarne för att jag ville tvätta lite. Tänkte ta godsbilen först, men den var inte i lika stort behov som flisbilen. Tog lite tid, men ren och fin blev den! Synd att Niklas ska skita ner den igen imorgon... Får säga åt honom att inte åka fortare än gångfart. Då får ju Larsson en ledig dag...      



Ska nog bli åkeriets tvättneger... Var ju nästan lite skönt att åka ut och tvätta ett ekipage. Och jag tror inte nån gnäller om nån slipper själv...     




  

Av DLX - 13 mars 2011 20:27

 

IDAG KOM VÄRLDENS FINASTE LILLA KILLE TILL VÄRLDEN!

MOSTER ANNELIE OCH LILLA KUSIN TILDA ÄR SÅ STOLTA!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards