dlx

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av DLX - 1 maj 2011 23:29

Ska snart hoppa i säng så jag får sova lite i alla fall. Börjar kl 06 ute i Sandarne med att ta JDW:n och fara ut och lossa tallolja på Arizona. Kan ju ta ett tag det. Sist vi lossade tallolja tog det dryga timmen för bara vagnen plus ca halva tiden för bilen. Det är bara att hoppas på att man inte får lossa på det stället igen... Tar ju sån tid där!


Helgen har jag faktiskt spenderat med Kurtan. Var och snurrade på byn i fredags och igår for vi halva riket runt. Började med Gävle till Pär och Minna, gick på kase och skrattade åt fult folk. Sen fick vi den briljanta idén att blåsa ner till Sala och kolla på cruisingen. Var några trevliga bilar där, men mest rammel... Sen fick nån en ännu bättre idé (tyckte han) och drog vidare till huvudstaden. Tur man hade trevligt sällskap per telefon i alla fall. Haha!


Idag var jag till hundklubben en sväng på dagen och provade två personsök med besten min. Första gick jättebra, men hon blev lite störd i starten på det andra så det gick ju lite sämre. Fick visa henne på spåret igen två gånger... Så nu ska jag köpa spårsele åt henne så vi kan söka när vi vill. Vi tycker båda att det är jättekul, så vad finns det för anledning att inte fortsätta med det?


Nu ska jag gå och vila min onda rygg i sängen ett par timmar. Godnatt!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards