dlx

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av DLX - 3 maj 2011 17:59

For upp till Väja idag med JDN:en. Höll på att nypa en bil innan Hudik som skulle om till varje pris. Därefter var det näst intill stopp i Sundsvall för nån klantskalle hade kört soppatorsk med sin personbil och knuffade den en bra bit... Men när det väl släppte flöt det på rätt bra tycker jag. Bara Torsbodabacken som blev lite jobbig. Önskade mig då några hästar till och ett annat märke...   


Hade en hemskt jobbig kväll igår. Farmor fick åka in på sjukhuset med proppar i hela ena benet, vilket resulterade i att de var tvungna att ta bort det från knät. Imorse, runt 05:15 rullade hon in på avdelningen efter operationen igen. Sån skön känsla när jag fick veta att hon klarat sig genom op. Super-farmor, min mesta favoritmänniska i hela världen!  


Nu har jag ätit och sitter och målar mina naglar. Kändes som om det vore en bra idé att försöka dölja hur slitna de egentligen är. En sak är säker - jag ska aldrig mer använda blåsapan! (Sorry, Kickis! ) Den låter ju som ett helt jävla jetplan. Skrämde nog skiten ur hunden när jag startade den. Haha! Oops!    Nej, snart blir det klarlack och sedan ska jag mysa framför TVn. Chips, popcorn och jag... Guuuud vad gött!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards