dlx

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av DLX - 31 maj 2011 16:35

Var ju till BM idag. Har gått upp hela 16 (14) jävla kilo!!!!!!! :( Jag hoppas att bebisen är TUNG! Bäst för den det! Annars såg allt mycket bättre ut. Jag hade ett bättre Hb. Förra gången hade jag 92 och nu hade jag 99. Inte så lysande, men en liten förbättring efter en järninjektion. Ingen äggvita i urinen heller och ett bättre blodtryck än tidigare. Maggan var ju nästan imponerad!

  


Bebisen verkar ha det bra i magen. Eller så är det en mini-Rävas. En mygghatande, vinterälskande, wannabe eskimå. Så bebisen kommer alltså att stanna inne tills myggorna försvinner och det är runt -30 grader! Jippi... 


Var in till medicinmottagningen och fick ytterligare en injektion idag. Slocknade under tiden jag fick droppet och nu är jag helt slut! Tur jag var upp på klubben och tränade innan jag åkte dit, för nu finns det inte en chans att jag orkar resa mig ur soffan! Skönt att det bara är en gång kvar med droppet. Om jag hinner, vill säga...


Träningen gick kanonbra idag! Vabban var med på allt. Vippbrädan är fortfarande läskig, men hon fixade den en gång. Jag stod då bara bredvid och släppte ned brädan försiktigt och hon stod stilla, helt själv! Den är fortfarande läskig, men det går framåt! Likaså går släptunneln framåt. Den klarade hon också helt själv idag. Jag fick byta kommando från "tunnel" till "GÅ IN!!!!" och "SITT" eftt par gånger, lyfta släpet och kalla på henne, men tillslut fattade hon vinken och kom själv genom ett platt släp efter ett "gå in". Guuud vad stolt jag blev! Slalom börjar vi också fatta oss på nu. Fast Vabban verkar inte riktigt fatta varför man ska ta omvägarna runt varenda pinne när man hellre kan springa i en rak linje förbi dem och komma snabbare fram. Matte måste ju vara helkorkad!

  


Sammanfattning: Kanonbra resultat hos BM med nyskriven "önskelista" till förlossningen (EDA!!!!), superba träningsresultat och en skön tupplur på medicinmottagningen.


Nu återstår bara det här jobbiga arbetet med att inte göra någonting resten av kvällen. Jag orkar inte någonting efter injektionen! Men imorgon hoppas jag att det är tvärtom, då vill jag ha full rulle! Och gärna en bebis...

  

Av DLX - 31 maj 2011 09:11

Förhoppningsvis sista gången hos BM idag. Idag går jag ju i mål. Idag har jag BF, så kommer inte ungen ut idag ska jag vräka den. Det lovar jag! Jag tror jag aldrig någonsin förr har längtat efter att ha skitjävlarns pissont så jag vill dö som jag längtar nu. Hur kan man längta efter att få sådär overkligt ont? Att skita ut en unge fast baklänges (framlänges?)? Men, ja, jag antar att jag faktiskt har insett att den inte kommer att stanna i magen för evigt. Lika bra att ta tjuren vid hornen och få ut den nån gång. Inte tjuren, utan ungen...

  


Igår var vi ner på stan. Blev inga gladiatorsandaler där, men blev två T-shirts och en långärmad åt fröken från KappAhl, en bok till samma lilla fröken, tandborstar och lite annat nödvändigt. Sen for vi ut mot E-Center. Där blev det in på Barnens Hus så Tildan fick spendera ett presentkort. Två My Little Ponys, såpbubblor och en film. Så hon var ju nöjd ända tills vi skulle in på skoaffären. Där slog hon på strömbrytaren till stora åskmolnet och var arg som ett bi medans vi provade ut ett par sandaler åt henne. Därför avslutade vi dagen med att fara hem på Tempo och handla det nödvändigaste till maten. Men hon fick sig ett par sandaler i alla fall. Fast tyvärr inga gladiatorsandaler.

  


Nu är det dags att göra sig i ordning. Dricka mycket måste jag göra innan också. Suck. Jag som inte är bra på att hälla i mig drycker. En klunk och sen är det bra. Fyyyy...


Adios!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards