dlx

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av DLX - 25 maj 2011 23:52

Du skyller din feghet på mig. Att du inte tar tag i saker och ting är alltid mitt fel. Antingen har jag tjatat på dig eller så har jag gjort nåt annat som får dig att "glömma bort" eller "inte hinna"... Du är en jävla ynkrygg! Det är vad du är!


Åååååååh, vad jag blir ARG!

Av DLX - 25 maj 2011 15:49

Idag, på min kära lilla terriers födelsedag, skickade jag in medlemsansökan och betalade in medlemsavgiften så vi blev SöKK:are! Vad kan vara en bättre födelsedagspresent till lillfröken än att kunna åka och träna när helst man vill? Så nu kör vi igång med våran agilityträning på riktigt. Nu när hon äntligen får börja hoppa. ÄNTLIGEN!!!


På fredag ska jag in och få järninjektioner på medicinkliniken här i stan. Ska fara och hämta ut ampullerna imorgon tänkte jag. Tjatigt bara att jag måste ha Tildan med mig dit medan jag ligger och får droppet. Ladda med leksaker så sköter hon sig kanske den tid det tar. Eller så skickar jag iväg henne att åka lastbil med hennes pappa... Näääää. Det går väl inte för sig för Positiva Pelle... I och för sig strular det väl med lastningen, men borde gå att lösa tycker jag i alla fall.


Nåja, nu blir det ny färg på naglarna. Sen vet jag inte vad jag ska göra..?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards