dlx

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av DLX - 23 maj 2011 19:56

Har skickat lite digitala bilder på framkallning. Om det nu heter så när det är digitalt? Hmm... Tre förstoringar och tror det blev 120 vanliga kort. Mycket nya kort och inte så många gamla. Blev mest på Tildan, Vabis och lastbilarna. Förvånad ni blev, va? Haha!


Dagen blev ju inte som planerad. Har bara suttit här framför datorn. Känns som om det är något på gång i kroppen. Förkylning eller något sådant. Har ont i skallen och börjat snora lite idag. Känner mig dessutom allmänt död.


Imorgon ska jag till BM. Jag måste släpa mig iväg dit. Fast jag vill inte. Vet ju att det kommer att låta precis likadant nu som sist... Att jag aldrig kan sköta mig!


Nu ska jag lägga mig mot en axel och somna. Sen om det är min axel eller inte är ju den stora frågan...

  

Av DLX - 23 maj 2011 12:53

Kärlek. Jag och min dotter.


Tildan.


Kråkslottet.


Såhär ser ringorm ut... Och hur det kliar ska vi inte ens nämna!


Trötta sötnosar.


Blocketbilden på fina BMWn. HWD145, vår dieselpärla. SAKNAD!


Dräggelbarnet. Tilda som liten knört.


Tildan liten med min scarf.


Far och dotter.


Lilla tigern. :)


Mer bilder kommer...

Av DLX - 23 maj 2011 11:31

Av DLX - 23 maj 2011 00:51

Brände nedåt landet en sväng i fredags efter städning hemma. Kändes bra att få dra iväg ett tag från lilla byn. Kändes, på flera olika sätt, mindre bra att fara hem igen. Bilen är helt miffo i hastigheter över 100 km/h, känningar i magen och på det en massa fjantiga tankar och känslor som far omkring och ställer till... Beviken eller avtrubbad, vet inte vilket ord jag ska välja. Vet liksom inte vilket som passar bäst.


Lördagen spenderade jag i soffan halva dagen. Sedan ner på staden för att kolla bilar, men fanns inga där då så åkte och tog en pizza på Aspendos och därefter slogs arslet ned på praktikantpallen på Preem. Tills det började bli alldeles för mycket raggardrägg... Då ville jag åka. Ett varv på byn blev det och sedan hem och hämta 945. Sen for jag till Krut och pratade av mig lite. Bästa Krut!


Igår blev det klubben vid 12-snåret på dagen. Socialträning för hunden som inte är van vid så mycket hundar. Behövs! Strypkedjan var sträckt nästan hela tiden. Dryghund! Lite uppfostran behövs också. I alla fall om vi ska satsa på agility. Tränade litegrann med henne. Hon får ju inte hoppa ännu (2 dagar kvar idag), men körde tunnel, som hon älskar, och lite A-hinder, vippbräda och sådant. Blev lite varmt att springa med magen, men orkade lite i alla fall. Vabis var nöjd över att få röra på sig, så nu ska jag betala in medlemsavgiften så vi kan åka och träna när helst jag är Tildaledig. Tilda ska ju träna Vabis också, men det går ju inte så en dispyt utbryter och sen kommer Lille Skutt-tårarna sprutandes ur ögonen på henne och världens liv blir det. Så det vill jag sköta själv. (Tack på förhand.)


Nu blir det sängen för att orka upp och fixa allt imorgon... Dagis, skroten, sova, hämta, sova, äta, sova, sova... Föda barn? Typ.

Godnatt!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards