dlx

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av DLX - 7 februari 2011 21:16

  

Tänk om man kunde åka tillbaka i tiden...    

Av DLX - 7 februari 2011 19:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av DLX - 7 februari 2011 17:46

Tänkte börja om från början med en ny  blogg. Får väl se hur länge jag klarar av det... Tiden till att blogga är ju knapp, men ska försöka få tid till det nu.


Idag har jag varit på YA som vanligt. Hade säkerhet på väg som jag missade sist. Full pott på provet och har därmed fått intyg på den kursen. Skönt! Nu är det bara mpv - miljö på väg på onsdag som behövs så har jag hela arbete på väg. Därefter är det ADR tank och hjullastare plus truck som behövs. Sen är det bara att tuta och köra... C i alla fall.   Jörgen verkar ha uppkörning på torsdag, så snart är bästa på hela YA borta!   


Idag hämtade jag ut mitt paket från Bamses Bollar. En sprillans ryggsäck och nyckelring låg däri med motivet Lancashire Heeler. Nästa gång jag skaffar vovve så blir det en renrasig heeler! 


Så, ni undrar säkert hur det är med bebben i magen. Sparkar runt och lever om så jag har tillfälligt döpt den till Chuck Norris.    Vet dock inte vad det är för kön på den... Är nu i vecka 24, så har några veckor kvar. Ska till BM den 15:e och då ska jag diskutera kejsarsnitt. Känns som om jag inte riktigt vill riskera komplikationer som sist. Dessutom var det ingen trevlig upplevelse.   


Nu ska jag stryka gardiner till vardagsrummet och kanske skicka efter en tapet till sovrummet. Och titta på hus ska jag också göra. Kostar ju ingenting att drömma...   


Ha en trevlig kväll allihopa! Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards