dlx

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av DLX - 22 februari 2011 20:07


Fantastiskt!

Av DLX - 22 februari 2011 17:41

I morse när jag vaknade och gick på toa upptäckte jag att jag hade fått en liten blödning. Blev ganska chockad och rädd, men lyckades på rutin få iväg ungen på dagis och mig själv till skolan. Ringde till BM när jag kom till skolan, men dom öppnade inte telefontiden förrän 0930. Väntade ut den tiden och försökte göra ett prov. Gick inte så bra tack vare min konstant rinnande snok och min oro för bebisen. När jag väl fick svar hos BM blev jag rådd att ringa till förlossningen i Hudik. Det gjorde jag och jag fick komma in på en gång. Mamma följde med och gjorde bilresan intressant både till och från Hudik.   


När vi väl var där kopplade BM studerande tjejen på CTG-kurva och lät mig ligga en stund. Mysigt att ligga och lyssna på hjärtljuden. Är dock en förbannad liten bebis där inne, för den ville sparka bort apparaten hela tiden. Lilla ninjan!   


Efter ungefär 30 min fick jag lämna urinprov som inte visade något på UVI. Konstigt nog, för jag vaknade med det i morse! Sen kom det in en karl som var gyn.läkare och skulle göra vag.ul och "vanligt" ul. Allt såg bra ut där inne. Kunde inte låta bli att fråga om könet. Såg inte riktigt, men han gissade på en flicka. Så nu är det ju det där med namn igen då... Pojknamn har vi, men tjejnamn... Suck! Var ju precis likadant med Tilda! Nåja, det är ett tag tills bebisen kommer så vi hinner nog fundera. Men tror ni jag längtar lite nu då? Mammas lillhjärta!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards