dlx

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av DLX - 7 juli 2011 09:51

Idag ska jag och Tilda fara med lillfjös till BVC för vägning och mätning. Spännande som alltid. Hoppas bara att Tildan vill vara snäll idag. Dock har det ju börjat bra hittills. Hon gav mig sovmorgon. Eller, ja, hon ger mig fortfarande sovmorgon eftersom hon ligger och sover än. Tror hon var vaken lite väl länge igår.


Igår var lilleman besvärlig så jag beslutade att jag, trots en vääääldigt ansträngd budget, måste införskaffa en babysitter. Och det gjorde jag. Är väldigt nöjd över den. Nu kan jag sätta ifrån mig honom så jag slipper bära hela tiden. Och jag kan gå på toa!!!! Ovärderligt!


Någon som vet hur man får en unge att ta napp (igen) kan höra av sig. Han vill inte alls ha nappen längre, utan mamma är bättre. Enda sättet att få honom att vara nöjd är med tutten. Det enda positiva är väl att han inte gillar silikon. Än.

  


Sån babysitter blev det. En Bozz Lyx. 

Så nu slipper han sitta såhär hela tiden.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards