dlx

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av DLX - 15 juli 2011 17:35

87:a, tvåbarnsmamma, hundägare, envis, O'boy älskare, Scaniafrälst, Facebook nörd, sträng, sjusovare, nagellackssamlare, sockervaddshatare, passiv buddist, måndagsbarn, folkskygg, tidsoptimist, databeroende, avdankad dressyrryttarinna, allergisk, lastbilschaufför, nykterist, dotter, Guppiodlare, ogärna civilklädd, piercad, glad i shopping, bloggare, rökfri sedan 27:e mars 2010, högljudd, "Någon" för någon, hobbyfilosof, tvättneger, långsint, Golfägare, syster, tatuerad, lat, oftast glad.

Jag är jag.

Av DLX - 15 juli 2011 09:26

Sedan Tycho kom till världen har Tilda verkligen börjat gå mig på nerverna. Det är väl kanske mycket brist på riktig sömn som gör det, men även det att hon ibland faktiskt beter sig riktigt, ursäkta ordvalet, förjävligt. Dessutom har jag stått och sett på när hon backat ett år i utvecklingen. Från att ha varit helt klockren att ha gått på toa och kissat när hon känt att hon varit nödig, till flera trosbyten per dag och tvätta mattor... Och hon säger inte till när hon har kissat på sig heller. Jag vet inte vad jag ska göra. Idag ledsnade jag och satte på henne blöja, för jag orkar inte hålla på såhär. Det känns verkligen jättefel att sätta på henne blöja och hon är faktiskt 3,5 år. Det är väl också den största anledingen till att hon går mig på nerverna.


Jag känner mig som en jättedålig mamma för att det blivit såhär. På ett sätt, eller säkert på mer än ett sätt, är det väl egentligen mitt fel, men kan någon snälla berätta hur jag ska göra för att det ska bli bra igen? Hur ska jag göra för att ställa allt till rätta?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards