dlx

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av DLX - 8 juni 2011 10:26

Har en liten sur Tycho liggandes här i soffan. Han är precis nyäten och nyrapad och ren i blöjan. Piper som en liten kattunge.


I natt började vi använda napp och det gick jättebra. Tycker mycket om den och vill gärna vara med och hålla i nappen. Jag väntade med nappen tills mjölken runnit till, vilken den gjorde i natt. Idag har jag skitont i mina nya, stenhårda tuttar! Jag börjar fundera om Niklas har opererat mig i natt när jag sov som djupast. Haha!

  


Idag ska jag ner på Apoteket och hämta ut medicin eftersom jag har åkt på världens fetaste UVI igen! Suck! Blev tappad på 700 ml (!!!) urin efter förlossningen för att jag inte kunde kissa trots att jag försökte. Och är ju inte direkt skönt med koncentrerad urin när man håller på att läker efter förlossningen... Det bränner som eld! Så gissa vad jag kommer ha med mig överallt? Jo, en vattenflaska!


Måste köpa byxor till lillknörten idag också. Hade visst dåligt med tunnare byxor. Har ju visserligen byxor efter Tilda, men eftersom hon är född i januari så är dom lite för tjocka nu. Vill ju inte att stackarn ska koka ihjäl.


Ett besök väntar i Ljusne idag också. Farmor och farfar måste ju få kolla in underverket till sonson dom har fått. Tror nog att farfar kommer att jäsa ihjäl sig på honom. Nu har han en till att fostra med gamla förgasare och försöka lära svetsa när han fyllt fem. Så om några år får han nog åka Scania-Vabis L36 (trubbnos) runt Ljusne och farfars Jeep i något mysigt lerhål. Och han kommer ju bli ett snille på att mäta och räkna om han får leka med farfar så mycket han vill.

  


Nej, nu må jag sätta fart!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards