dlx

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av DLX - 11 juni 2011 21:38

Kan tänka mig att rubriken väcker lite nyfikenhet, men vill redan här förvarna om innehållet i texten. Den blir nog lite intressant och lite vääääl personlig...

  


Dagen har i sin helhet varit kanonbra. Niklas väckte mig klockan sex imorse. Tycho ville inte ha mat i natt, utan sov så snällt tills han blev väckt för mat. La honom vid bröstet och lät honom äta. Sen somnade vi om och vaknade inte förrän klockan elva. Då gav jag honom mat igen, åt frukost och sen svidade vi om för en tripp till Ljusne för att pumpa luft i fyra däck och hämta ett gammalt motorblock. Tog Forden ut dit, men var ingen hit direkt. Tror nog lillkillen blir lyckligare om han får åka Scania!


Efter Ljusne for vi in på Preem för en glass och bevittnade när någon körde bort ett pistolhandtag till pump 5. Robin blev måttligt nöjd eftersom en pump redan är ur funktion. Innan han gick ut till henne så la hon handtaget och slangen på backen mot varandra och tittade på dem precis som om det skulle lösa sig och delarna skulle sättas ihop av sig självt(!?). Vad ska man säga? Jag försår mig inte på folk! Men hennes min var hysteriskt rolig! Haha!


Anyway, när vi kom hem igen så bytte Niklas hjul på 142:an. Sen kom Tildan hem, men bara på en snabbvisit och hämtade Jajja (nallen) och lite kläder. Hon ville sova hos mormor och morfar en natt till. Och det är svårt att säga nej till godingen, så okejdå. En natt till. Bråttom iväg fick hon för hon hade inte ens tid att äta upp sin glass! Men hon hann med att säga hej till Tycho i alla fall!

  


Efter Tilda åkt så hämtade vi hem världens bästa coh godaste mat från Aspendos som vi tjockade i oss innan Tycho fick mat och vi åkte på skroten för att slänga av hjulen med finaste fälgarna vi ska ha på 945 och motorblocket UB skulle ha. Sen blev det en glass på Donken innan vi for hem igen. Och det är nu det där med negerbarn kommer in i bilden...


FY FAN för att skita efter en förlossning! FY FAN!!! Det var inte roligt efter jag fått Tilda (när jag hade så jävla ont efter förlossningen) och det var inte roligt efter jag fick Tycho! Det blir som en till förlossning... Samma känsla, fast bak. Uuuh! Nej, idag fick Tycho ett lillesyskon. Bara det att jag inte minns att jag har legat med en neger!? En skitunge kan man säga. Lika lång som tjock... Typ. 

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards