dlx

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av DLX - 28 juni 2011 22:14

Jag är en bra tråkig människa. Jag är inte någon sån där djup människa med stora utlägg efter ha funderat på något intressant ämne en hel vecka. Jag är inte ens ytligt djup. Alltså, sådär så man bara skrapar på ytan av ett ämne, skriver ned en mening om det och sen går vidare... Jag har inga intressanta argument att komma med och jag har väl egentligen inga intressanta diskussioner att starta heller. Jag har, tack och lov, mina annorlunda åsikter, men de flesta brukar inte leda till någon nämnvärd diskussion. Å andra sidan är mina åsikter inte så speciellt intressanta heller.


Sån är jag...

Av DLX - 28 juni 2011 21:06

Jag vet inte vad jag ska skriva... Det kommer bli tufft med ensamheten. Speciellt med kolikskrik och trotsskrik. Känner mig helt död på det. Mina bihålor sa upp sig idag. Bara nyser och nyser, snorar och snorar. Ont i hela käken, så jag måste gapa hela tiden. Och behöver jag ens påtala att det är varmt!? Dessutom råkar luftfuktigheten i lägenheten ligga på 300 %. Tapeterna från Hedenhös tid släpper från väggarna medan växterna gottar sig.


Ensam är stark, sägs det. Jag tänker prova på det och se om det stämmer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards