dlx

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av DLX - 30 juni 2011 15:15

Nu har jag bytt både gästlösenord och till min login. Kommer att fortsätta byta lösenord med jämna mellanrum.


Gårdagen var otäck. Har nog aldrig känt mig så otillräcklig någon gång. Hade gärna varit med och sökt efter pojken, men innan vi visste vad som hänt var både brandkår och ambulans på plats. Ingen ropade ut någonting på stranden om vad som hänt innan de kom. Hade det varit mitt barn, eller min systers barn, hade jag gallskrikit så det hade fått igång badgästerna innan räddningstjänst och ambulans hunnit komma ut till platsen. Tyvärr hördes inte ett enda rop på hjälp och tyvärr tänker jag så att om någon fått folk att reagera, kanske lillekillen hade varit i livet nu. Och jag blir så förbannad när jag tänker på vilken panik han måste haft när han insåg att han inte kunde ta sig upp! Jag blir förbannad för att en icke simkunnig sjuåring lekt vid vatten! Jag blir också ledsen, för detta var ett sådant fruktansvärt slöseri på liv.


På kvällen kopplade jag bort de känslorna och for ut till Fredrik och Veronica i Herte på ett jättetrevligt barnkalas. Tova fyllde 4 år igår. Stora tjejen! Tiden går så otroligt fort! Det står inte på förrän Tilda också är 4 år...


Idag har jag Huvudvärken från Helvetet! Någon gav mig sin bakfylla igen... Jag hatar den där Någon! Tänkte ta en långprommis idag med hund och barn, men det blev det inget av.

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards