dlx

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av DLX - 24 juni 2011 10:19

Ingenting går som jag vill... INGENTING! Är det konstigt om man blir förbannad då? NEJ!!!


Har sprungit och letat kläder till mig själv i en timme. Och det är inte så konstigt att jag inte hittar några kläder när jag varvar mellan två par jeans, två linnen och några tjocktröjor! Självklart råkar alla dessa plagg befinna sig i tvättkorgen eftersom ingen har rört den på flera dagar. Och underkläder... Ja, trosor finns det till förbannelse, men BHar finns det inga och strumpmonstret har varit i lådan och haft buffé. Helt sanslöst! Men det löser sig nog om nåt år när jag också har ett jobb... Fram tills dess får jag väl se ut som nån jävla luffare!


Nu gnäller Tycho igen, Niklas stressar konstant och Tilda är på sitt bästa skithumör idag... Jag blir tokig!!!

Av DLX - 24 juni 2011 01:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av DLX - 24 juni 2011 00:51

Jag vet inte vad jag ska skriva, för vad jag än skriver blir fel. Allt missuppfattas och blir bara skit, eller så ogillas det helt enkelt och blir bara skit... Vill verkligen skriva av mig här, men det kommer aldrig mer att bli i ett öppet inlägg. Aldrig! Så från och med nu kommer såna inlägg bli låsta.


Åker ut till Paradiset idag och försöker njuta av lugnet ute på ön. Kommer förmodligen att lämna telefonen hemma. Kommer ändå ha fullt upp med att hålla koll på Vabis och Simba, fånga fisk med Tilda, mata Tycho och vara social med Niklas familj. Synd att inte gubben är hemma bara.


Idag ska jag gå till vraket och titta. Var längesen jag var där. Hela två år sedan. Det är så vackert ute på udden. Undrar om någonting av vraket finns kvar? Sist fanns bara en bit av fören kvar och den var i dåligt skick då.



Jag älskar Bålsön. Det kommer alltid att vara en favoritplats. Alltid.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards