dlx

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av DLX - 25 juni 2011 10:47

Vad fan, jag är väl lika bakis som den som drack mest igår... Bara det att jag inte drack en droppe. Jag fick väl ta över någons bakfylla och den stackare som skänkt mig sin bakfylla vill jag få tag i!


Resten av familjen har sovit tills nu. Tilda, Tycho, Niklas och Vabis. Gjorde nog gott med sjöluften för dem. Och jag förstår ju varför Vabis sover... Hon hade ju fullt upp med att jaga fiskmåsar, reta fiskmåsar och hålla sig undan fiskmåsarnas näbbar (och skitar).


Båtåkat igår gick bra. Helt klart över förväntan! Tycho sov självklart igenom hela alltihopa, trots ljudet från motorn. Jag trodde ju han skulle vakna och bli arg, men han visade mamma att han minsann var van vid oljud sedan tiden i magen. Vabis jäste som fasiken och stod med tassarna på relingen och tittade, hela tiden, ut över vattnet. Tilda satt och höll mig i handen, tokflinade, pratade och myste. Niklas fick äran att köra och jag satt bara och tittade på Niklas. Han är som finast när han kör båt. Riktigt snygg faktiskt!


Det tisslades och tasslades bra på ön om oss när det var dags för midsommardansen. Tråkigt att nästan ingen vågade komma fram och säga något när jag var med... Men, ja, jag är ju så hemsk. Jag bits ju!


Nä, nu ska jag gå in och kolla vem Tilda pratar med. Därefter blir det frukost... Sen frukost!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards