dlx

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av DLX - 16 juni 2011 14:49

Idag fick vi hembesök av en person från Trygg Hansa. Tychos tur att bli försäkrad. Vi visste ju redan vad vi skulle ha på honom, men det var ändå skönt att få en genomgång. Det visade ju sig att en annan inte var så bra försäkrad som jag trott, så det blev en ansökan om en Trygga Vuxen-försäkring också. Så nu hoppas jag att jag snart kan säga upp gruppförsäkringen jag har via Handels.


BVC var även på hembesök. Tyvärr krockade våra möten eftersom försäkringsbesöket drog ut på tiden. Tycho väger nu 3560 gram, bara 20 gram från födelsevikten, så han har gått upp bra sedan i fredags. Fortsätter han att äta som han gör kommer han strax att vara en liten knubbis! Så mysigt med bebisvalkar!


Ska strax skjutsa ut Tilda till hennes mormor och morfar. Hon ville dit igår, men då kom mormor hit en sväng istället. Inte fel det heller! Städat fick hon ju på sitt rum. Lilla slavdrivaren beordrade minsann mormor att städa upp oredan! Haha!


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards