dlx

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av DLX - 26 juni 2011 23:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av DLX - 26 juni 2011 19:59

Sitter och jäser hemma. Blev nyss ensam med ungarna då N stack till "Grottan" för att skruva lös en växellåda och en bromsservo. Tildan sover och Tycho ligger i babygymet och kikar på färgerna, så det är ju inte så farligt att vara ensam med dem just nu. Jag borde städa, men tar det imorgon istället. Det är ju för tusan vilodagen idag... Det har faktiskt Gud sagt!

  


Jaha, och vart ska detta sluta då? Idag rullade Tycho över från rygg till mage helt själv! Nja, nästan mage i alla fall. Ena armen var lite i vägen så benen hamnade "på mage", men överkroppen låg halvt på sidan. Han gjorde det inte bara en gång heller, utan TVÅ! Han kommer ju klättra efter väggarna snart om han ska utvecklas i den här takten! Godingen!


Tilda kom hem från mormor och morfar idag. Hon hade ju blivit lovad att åka dit när hon kom hem från Bålsön så vi åkte ut med henne igår och fick mat och efterrätt på cupen. Inte illa med tacos och sen jordgubbar och grädde.


Själv hade jag en trevlig kväll igår efter vi åkt från Vannsätter. Åkte ut och hälsade på i "Grottan" en sväng och åkte sen och hämtade upp Krut och Thomas på Preem, skjutsade Thomas till Östanbo och sen blev det lite ensamtid med Krut. Var längesen sist. Tyvärr skulle han in på krogen, så jag skjutsade honom dit, åkte ut till "Grottan" igen, matade pojken och hämtade Niklas så dom fick fara hem. Sen blev det lite mys mitt i stan tills Tycho ville äta igen.

  


Nu ska jag fortsätta slappa och kolla på TV. Om det finns nåt av intresse, vill säga. Annars fastnar jag väl här resten av denna kväll.


Goodbye for now.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards