dlx

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av DLX - 14 juni 2011 20:04

Igår blev lilleman en vecka gammal och idag är det en vecka sen vi kom hem från BB. Fattar ni hur fort tiden går? Den bara rinner iväg, försvinner bort och kommer aldrig igen. Det känns så sorgligt att tänka så. Att allt blir gammalt, det som är nutid blir dåtid. Lilleman blir bara större och större. Tilda likaså. Kan någon trycka på stora pausknappen!?


I augusti har jag bott i lägenheten i fyra år! FYRA ÅR! Ännu ett bevis att tiden går fort. 17:e augusti 2007 flyttade jag och Niklas in. Då hade vi BMW:n också. Finaste E34:an. Saknar den. Den var skön att köra, lämplig att packa in matvarorna i efter man handlat, rymlig invändigt och dieseldriven! Vill ha en likadan igen, men ändå inte...


Nu till något helt annat... Idag klickade jag hem lite ny lektyr till bokhyllan från Adlibris. Självklart åkte Mickis bok Brustna drömmar och spösnö ned i varukorgen. Hoppas på snabb leverans då jag är grymt nyfiken på boken! Sen blev det fyra pockets som fick äran att bli hemklickade. Självklart bara biografier. Älskar att läsa om hur uppväxter, erfarenheter och upplevelser präglar människor på gott och på ont. Keith Richards och Ozzy Osbourne är två intressanta män som snart dimper ned i brevinkastet.


För övrigt är jag på jakt efter lite färg och mönster i den annars grå garderoben. En färgstark klocka skulle inte vara fel att få bära och inte heller ett roligt mönstrat klädesplagg. Jag vill ha något som säger "HÄR ÄR JAG" och inte "se mig inte". För sån är jag. Oftast i alla fall.


Lite kvällsfika innan läggdags. Rostat bröd och varm O'boy. Kan det bli mycket godare? Eh, neeej?


Godnatt!

Av DLX - 14 juni 2011 14:53


Funderar lite... Hur gör man allt bra igen? Går det att göra allt bra igen? Du fattas mig. Jag saknar dig!

 


   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards