dlx

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av DLX - 13 juni 2011 18:35

Sitter och funderar lite på utbildningar. Har hittat en som jag så gärna vill gå när jag varit hemma med Tycho. Men det finns ju såklart både fördelar och nackdelar med utbildningen... Den innehåller kanonbra kurser, ger mycket säkert jobb efteråt och är verkligen det jag vill att en utbildning ska vara! MEN (!!!) den är placerad i Skåne och jag är inte så säker på att jag vill flytta ned dit. Dels på grund av barnen och dels för att allt annat jag håller kärt finns här hemma. Men det ska i alla fall tänkas igenom. Mycket kan hända på ett år.


Annars då? Jo, jag gör inget annat än matar, rapar och byter skitblöja. Och jag är redan dödstrött! Svarta sopsäckar hänger under mina ögon, trots att jag själv tycker att jag sover bra. Jag har verkligen glömt hur påfrestande det är att ha en liten bebis. Och nu har jag en trotsig treåring på det. Jag har det ändå skönt nu när Niklas är hemma, för han hjälper verkligen till och det är jag hemskt tacksam för att han gör!


Ska ta lillgrabben nu så att bästa Niklas kan ta stortjejen och åka för att handla något att dricka. Jag håller på att törsta ihjäl! Men jag får nog vänta ett tag, för han har ju fastnat i Discovery Channel som vanligt... Suck!

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards