dlx

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av DLX - 10 juni 2011 23:15

Idag var vi iväg till BVC och vägde lilleman. 100 gram hade han gått upp sen igår, så det var ingen fara att det inte fanns mat. Pust, vad skönt! Kunde andas ut. Känner verkligen inte för att hålla på att krångla med ersättning ännu en gång.


Tychos navelsträng har börjar lukta skit! Men Ewy kikade på den idag och sa att den såg fin ut, så det kan inte vara någon fara. I och för sig ska den ju ruttna och skrumpna bort, så är väl inget konstigt att den luktar. Men lika bra att hålla lite extra uppsikt över den ändå antar jag. Vill inte att lillkillen ska må dåligt ju.


Tilda blev kvar hos mormor i natt. Börjar sakna henne nu. Hon har bara varit hemma en natt på nästan en vecka. Är så tomt här hemma. Ingen som härjar och låter, är trotsigt elak eller skrattar... Lillstumpan min.

  


Jag har börjat få lite smått ont i halsen. Vill inte bli sjuk nu! Jag har verkligen inte tid för det! Jag ska ju städa, ta hand om lilleman, hinna duscha emellan varven, tvätta om tvätten för femtioelfte gången och hitta lite tid för dottern samt lite tid för byrackan... Har hundra saker att göra känns det som och fler kommer det att bli. Men det är ju bra att man har något att göra i alla fall.


Nu ska jag fortsätta mysa lite och kika på TV. Och så ska jag ta sista pillret för idag. Det får jag inte glömma!


Godnatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Translation


Ovido - Quiz & Flashcards